Garantie & klachten

Wij doen ons uiterste best om de items in topconditie aan u te leveren. Het komt wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of een item een productiefout bevat. De onderstaande klachten vallen niet binnen onze garantie:

– Uitzonderlijke slijtage
– Het verkleuren en sluiten van sieraden
– Water, val of stootslijtage
– Beschadiging of door het niet houden aan de wasvoorschriften
–  Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
–  Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden NIET retour genomen.

Heeft u een klacht? Stuur ons een e-mail naar info@midiboutique.nl met uw ordernummer, naam artikel, reden van de klacht en een duidelijke foto. Wij zullen hierna zo spoedig mogelijk met een reactie komen.

Gedragen artikelen worden niet retour genomen!

Heeft u een verkeerd item geleverd gekregen? Stuur ons een e-mail naar info@midiboutique.nl, zodat we u een retourlabel kunnen opsturen. Indien u dit niet doen kunnen wij de retourkosten niet vergoeden.