Garantie & klachten

Wij doen ons uiterste best om de items in topconditie aan u te leveren. Tijdens het verpakken controleren wij altijd alle items. Toch kan het zo af en toe voorkomen dat wij iets niet hebben gezien met de controle. Controleert u daarom altijd bij ontvangst uw artikel(en) en neemt u contact met ons op binnen 48 uur als er iets niet goed is met een item. Neem u bij constatering van een gebrek niet het item in gebruik/wassen i.v.m. eventuele garantie.

De onderstaande klachten vallen niet binnen onze garantie:

– Uitzonderlijke slijtage
– Eventuele halen / hapers controleer het item vóór het dragen/wassen, dit kunnen wij niet meer controleren na dragen
– Loslaten van pailletten, glitters, print, knopen, voering, ritsen etc.
– Pillen (Pillen is een plaatselijke wrijving tussen stoffen. Hoe snel en erg een stof gaat pillen, hangt niet af van de kwaliteit van het item, maar van welk materiaal de stof gemaakt is. Wol is bijvoorbeeld veel gevoeliger voor pillen dan andere stoffen)
– Het loslaten van stiknaden/(lock)randen, controleer het item vóór het dragen of wassen. Indien naden/voeringen losraken na dragen valt dit niet onder de garantie.
– Het verkleuren en sluiten van sieraden
– Beschadiging of door het niet houden aan de wasvoorschriften. Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid, omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier gewassen is.
– Allergische reactie op stoffen en materiaal van sieraden

Heeft u een klacht of een productiefout? Stuur ons een e-mail naar info@midiboutique.nl met uw ordernummer, naam artikel, reden van de klacht en een duidelijke foto. Wij zullen hierna zo spoedig mogelijk met een reactie komen.

Heeft u een verkeerd item geleverd gekregen? Stuur ons een e-mail naar info@midiboutique.nl of neem contact op met onze whatsapp service, zodat we u een retourlabel kunnen opsturen. Indien u dit niet doen kunnen wij de retourkosten niet vergoeden.