FAQ

Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen. Wil je toch nog iets anders weten? Mail dan naar info@midiboutique.nl of neem contact op met onze whatsapp service (0651031616) en we staan je graag te woord!

Bestelling beschadigd of verkeerde item ontvangen

Bestelling beschadigd
Is jouw bestelling tijdens de verzending beschadigd? Dan kun je het beste even contact opnemen met ons via info@midiboutique.nl. Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. Altijd zal er worden gevraagd om een afbeelding te sturen van het beschadigde item. Heb je een item ontvangen met een vlek? Let op! Was dit product NIET en meld ons dit eerst even via info@midiboutique.nl.

Verkeerde item ontvangen
Heeft u een verkeerd item geleverd gekregen? Stuur ons een e-mail naar info@midiboutique.nl, zodat we u een retourlabel kunnen opsturen. Indien u dit niet doen kunnen wij de retourkosten niet vergoeden.

 

Wat is een Pre-order?

Wanneer een product nog niet op voorraad is bij ons, maar wel besteld is, kan je alvast een pre-order doen voor jouw favo item. Het product kan je alvast bestellen, maar wordt pas verzonden wanneer het item bij ons op voorraad is.

Bij het product staat wanneer deze item weer op voorraad is.
Let op! Hou daarbij rekening met de normale verzendtijd.

Mag ik sale items retour sturen?

Nee items uit de sale mogen niet retour worden gestuurd.

Wat zijn de openingstijden van de boutique?

We zijn begonnen met een webshop voor bikini’s, hier kwam voorheen ook de naam Midibeach ook uit voort. Uiteindelijk zijn we uitgegroeid tot een Fashion webshop met elke week de nieuwste en hotste items van dit moment. In de Boutique kan je tevens je favo items te kunnen komen passen. Wil je graag een item komen passen? We zijn elke week open op (m.u.v. feestdagen):

Donderdagavond 18:30 – 21:00

Vrijdag 11:00 – 16:00
Zaterdag 11:00 – 16:00

 

 

Mijn favoriete item is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is jouw favo item uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om populairste items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Natuurlijk kan je ons altijd even een e-mail sturen of je favoriete item nog wel in de boutique op voorraad is, zodat we het alsnog kunnen opsturen;)

Kan ik een item reserveren?

Online is dit helaas bij ons niet mogelijk. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw favoriete item mis!

In onze boutique is het wel mogelijk om een item te reserveren voor maximaal 2 dagen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Momenteel werken wij met IDEAL en voor onze Belgische klanten MisterCash.

IDEAL
Deze betaaloptie biedt jou als klant de mogelijkheid om direct te betalen vanaf jouw bankrekening en is de snelste manier om je producten af te rekenen.  Je kunt betalen met IDEAL als je in het bezit bent van een Nederlands bankrekening nummer. Je kan gebruik maken van deze betalingsmogelijkheid, wanneer je beschikt over internetbankieren en bankiert via ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, Regiobank, Triodos Bank, of van Lanschot Bankiers. In ons systeem zal jouw bestelling meteen verwerkt worden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de boutique?

Ja dat kan zeker! Bij  het bestelproces kun je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen bij ons in Hardinxveld-Giessendam, hierdoor betaal je geen verzendkosten en kan je je favoriete items gelijk passen!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Pakketjes worden verzonden via PostNL met een Track & Trace code. Wil je graag weten wanneer je bestelling binnenkomt? Stuur ons een e-mail voor een track & trace code.

Wij dragen dagelijks de pakketten over aan PostNL en zijn niet aansprakelijk voor tijdens de verzending het kwijt/zoek raken van het pakket.

Help! Ik heb tijdens mijn bestelling het verkeerde verzendadres ingevuld

Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of ‘zoek’ raakt, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst!

Verkeerd adres ingevuld? Neem contact op met onze WhatsApp Service: 0651031616

Hoe kan ik iets retourneren?

Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Dat is jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons binnen 14 dagen en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk en krijg je het bedrag teruggestort op je rekening. Kijk op deze pagina voor meer informatie: retouren & ruilen

Heb je een item gekocht in de winkel? In de winkel geven we bij een retour een tegoedbon of kan je items ruilen.

Hoe kan ik iets ruilen?

Heb je toch niet de juiste maat of wil je een item ruilen voor een andere kleur? Dat kan natuurlijk! Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons ruilproces: ruilen & retouren

Help! Wat moet ik doen bij een spoedbestelling?

Haast haast haast! Nog even snel op donderdag een shirtje bestellen voor het feestje zaterdag of onverwachts een item nodig?
Stuur ons een Whatsapp berichtje via onze Whatsapp Service: 06-51031616 (Let op! Dit is alleen een WhatsApp nummer)

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging, heb je geen e-mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens of tijdens het bestelproces.

Stuur dan een mail naar info@midiboutique.nl, wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken 🙂

Binnen welk termijn wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Wij streven ernaar de bestelling indien mogelijk nog dezelfde werkdag te versturen, maar in ieder geval wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden.

Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten.

Kom je uit de buurt van Hardinxveld-Giessendam? Je kunt je favoriete items natuurlijk ook ophalen of  shoppen in onze boutique.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaardverzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen in Nederland. De verzendkosten naar België zijn  €6,95 en voor Duitsland geldt een tarief van €9,95.

 

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Geef jouw vraag door aan ons en we doen er alles aan om je bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week mailen via info@midiboutique.nl.